قهوه ى بدون شکر

مشخصات بلاگ
قهوه ى بدون شکر
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لال بمیرم اگر کور نگاهت کنم

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ق.ظ

لال بمیرم اگر کور نگاهت کنم

پنجره را ببند

هنوز چیزى مانده

اتاقى سرد

ته مانده هاى سیگارى خاموش

و من که تو را در زمستان هفته ى پیش گم کردم

دلم مى خواهد

تاریکى

خواب هایم را نقاشى کند

و بعد سایه اى شبیه تو

در روزنامه هاى عصر

فقدانم را جشن بگیرد

نمى دانم اینجا کجاست

امّا پنجره را ببند

تا خواب مرا ببینی..

با چشم هاى بسته

کمتر به تو فکر مى کنم..

🖋رضا یوسف زاده تهرانى

  • رها فرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی