قهوه ى بدون شکر

مشخصات بلاگ
قهوه ى بدون شکر
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پشت درخت توت

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

پشت درخت توت

در یادداشتم جمله‌ای است که شاید آن روزها برایم خیلی جدی بود

اما الان مرا به خنده می‌اندازد

«برایم مهم نیست او رفته است و دیگر سراغی از من نمی‌گیرد

مهم این است که عشقی را که آن‌قدر به آن نیاز داشتم با خودش برده است

من احتیاجی به خود او نداشتم

عشق او را می‌خواستم تا زندگی‌ام را پر کند و به آن معنی ببخشد

او کالای پُربهایی را به یغما برده است.»
پس از ازدواج‌مان یک بار زنم به این یادداشت برخورد

و تا چند روز اصرار می‌کرد بگویم الان عشق گم‌شده‌ی من کجاست

و چه نوع زندگی‌ای دارد

ازدواج کرده است یا نه

باورش نمی‌شد که من حتىٰ اسمش را به ‌سختی در یاد دارم..

🖋احمد پوری

  • رها فرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی