قهوه ى بدون شکر

مشخصات بلاگ
قهوه ى بدون شکر
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرزمین اکتبر

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

سرزمین اکتبر


براى آخرین صدایش کردم

به خود لرزیدم

فهمیدم آب روى صورتم است و نفهمیدم کى تا آنجا رسیده است

موج ها انقدر تا بالا نیامده بودند

برگشتم و به ساحل که رسیدم نیم ساعتى منتظر موندم

به امید برقى

به امید نشانه اى

ذره اى از تالى تا در خاطر حفظ اش کنم

بعد زانو زدم و قلعه اى شنى ساختم

با ظرافت همان طور درستش کردم که من و تالى بارها و بارها ساخته بودیمش

اما این بار فقط نیمى اش را ساختم

بعد بلند شدم

تالى اگر صدام رو میشنوى بیا و بقیه اش را درست کن...

🖋رى برادبرى

  • رها فرزاد

نظرات  (۱)

  • سفارش ترجمه
  • جالب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی